Schemat działania dropshippingu

Rozpoczęcie współpracy z Bagexpress

  • Rejestracja

    Rejestracja i zakładanie konta nowego Klienta Bagexpress.pl

  • Uzupełnienie dokumentacji

    Wysłanie skanów dokumentów rejestracyjnych działalność gospodarczą (wpis do CEIDG/KRS, potwierdzenie nadania NIP/NIP EU, potwierdzenie nadania REGON)

  • Umowao współpracy

    Odsyłamy emailem uzupełnioną umowę wraz z fakturą Proforma za abonament dropshippingowy (99zł netto/rok) proszę wydrukować, podpisać i odesłać Pocztą/Kurierem

  • Podpisanie umowy

    Odsyłamy emailem uzupełnioną umowę wraz z fakturą Proforma za abonament dropshippingowy (99zł netto/rok) proszę wydrukować, podpisać i odesłać Pocztą/Kurierem

  • Aktywacja konta

    Po otrzymaniu płatności za abonament dropshippingowy zostaje włączone konto dropshippingowe + ikonka z pakietu brązowego (takie pakiet jest włączany na start). Proszę przesłać na adres tomasz.lisowiec@nidea.pl informacje dotyczące wymaganego pliku CSV/XML

  • Rozpocznij sprzedaż

    Zaimportuj produkty do swojego sklepu i rozpocznij sprzedaż

Na czym polega dropshipping?

Sklepy internetowe chcące podjąć z nami współprace na pewno zainteresuje oferta dropshippingu, czyli dostarczania zamówionych towarów z naszego magazynu prosto do klienta. Do takiej paczki dołączamy przesłany nam przez partnera rachunek i zajmujemy się także pełną obsługą posprzedażową, czyli gwarancjami, zwrotami, reklamacjami itp.

Jesteśmy gotowi udostępnić naszym partnerom biznesowym wszelkie materiały, czyli zdjęcia i opisy produktów w trzech językach: polski, angielski i niemiecki. Z takim zestawem współpracująca z nami firma może także wystawiać aukcje na Allegro.pl. Oferujemy również pomoc w integracji ze sklepami internetowymi w kwestiach technicznych, a rozliczamy się z nimi na podstawie faktur.

Tak, jestem zainteresowany współpracą

Co możemy przygotować naszym partnerom?

  • plik z eksportem naszych produktów w dowolnym formacie (xml, excel, csv, sql, importy do sklepów shopper, sote, innych), pliki dostępne przez email, ftp, lub genereowane dynamicznie przez adres www
  • zdjęcia produktów ze zgodą na umieszczanie w Twoim sklepie internetowym
  • opisy produktów ze zgodą na umieszczanie w Twoim sklepie internetowym, w języku polskim, angielskim i niemieckim (pracujemy nad językiem rosyjskim)
  • materiały marketingowe: loga, ulotki, broszury
  • wsparcie marketingowe, publikacje w prasie modowej, systemy partnerskie,
  • obsługę serwisów społecznościowych, systemy sprzedaży grupowej
  • obsługę posprzedażową, gwarancje, zwroty, wymiany

Najczęściej zadawane pytania

Jak rozpocząć współpracę?

Proszę się zarejestrować tutaj, a następnie przesłać dokumenty rejestracyjne działalaności gosopdarczej na adres email bok@bagexpress.pl.

Przygotujemy umowę i odeślemy wraz z dalszymi instrukcjami.

Czy są jakieś opłaty, dopłaty ?

Jedyną opłatą jest abonament za dostęp do panelu dropshippingowego w kwocie 99zł netto/rok.

Często także pytacie: czy ta opłata jest konieczna? U innych nie płacę itp. Tak, ta opłata jest konieczna - każdy nowy partner to dla nas radość i wyróżnienie, ale także koszt. Jeśli Twój sklep genereuje sprzedaż to ten koszt to kwestia 1 sprzedaży. Druga sprawa, że na tle konkurencji oferujemy więcej niż inni.

Jaki rabat dostanę, o co chodzi z tymi pakietami ?

Cena towaru zależy od posiadanego pakietu. Po podpisaniu umowy otrzymujesz pakiet hurtowy GOLD i rabat do -25%. Aby uzyskać wyższy pakiet należy zrealizować zamówienia na kwotę większą niż próg pakietu, np.: 8000zł dla pakietu DIAMONT, w okresie ostatnich 30 dni. System zlicza zamówienia opłacone i zrealizowane codziennie o 7 rano. Twoja aktualna suma zamówień wyświetla się w prawym górnym rogu, po zalogowaniu. Można oczywiście wykonać zakupy jednorazowe na większą kwotę.
 
Każdy nowo uzyskany pakiet jest ważny przez kolejne 12 miesięcy, bez względu na wielkość zamówień. Po tym okresie nasz system wyliczy Twój nowy pakiet na podstawie sumy zamówień w ostatnich 30 dniach. Oczywiście w międzyczasie możesz uzyskać wyższy pakiet.

Jakie jest minimalne zamówienie ?

Nie mamy minimalnego zamówienia, możesz zamawiać po 1 sztuce.

Po jakich cenach mam sprzedawać ? Jak jest moja marża / narzut ?

Każdy produkt ma swoją sugerowaną cenę detaliczną. Po tej cenie należy sprzedawać nasze produkty w modelu dropshipping.

Twoja marża to różnica pomiędzy ceną, po jakiej sprzedajesz (detaliczną) a Twoją ceną hurtową (BRONZE, SILVER, GOLD, DIAMOND).

Czy mogę robić promocje / wyprzedaże ?

Tak, ale wymagamy aby taka akcja marketingowa była z nami skonsultowana, najlepiej emailowo na bok@bagexpress.pl.

Czy przyjmujecie zwroty i reklamacje ? Czy klient może odesłać do was ?

Tak, tak, tak.

Przyjmujemy zwroty detaliczne od Twoich Klinentów do 14 dni od Twojej sprzedaży. Zgłoszenie reklmacyjne proszę przesłać na adres zwroty@nidea.pl.

Realizujemy reklamacje z tyutułu gwarancji i rękojmi. Zgłoszenie reklmacyjne proszę przesłać na adres reklamacje@nidea.pl.

Twój Klient może odesłać paczkę na nasz adres.

Limit kupiecki, odroczone płatności, towar w komis ?

Nie, nie, nie.

Każda paczka, która opuszcza nasze biuro musi być przedpłacona. Do każdego zamówienia możesz uploadować potwierdzenie przelewu PDF, żeby przyśpieszyć reazalizację zamówienia.

Jak wygląda proces integracji sklepów? Czy potrzebny jest do tego jakiś specjalny program ?

W niektórych platformach sklepowych, nasza integracja jest już gotowa, np.: Redcart, Sky-Shop. Tutaj wystarczy, po podpisaniu z nami umowy, zgłosić się do biura obsługi danego sklepu i poprosić o włączenie integracji.

Dla sklepów opartych na Presta, Shoper, ClickShop, Sote, OSC GOLD, OPEN CART pliki wymiany danych znajdziesz w zakładce "Moje Konto"->Pliki wymiany danych. Taki plik należy pobrać na dysk min 1raz/dobę i uplodować w panelu swojego sklepu. Pierwszy import jest zazwyczaj najdłuższy.

Dla autorskich sklepów internetowych zalecamy skorzystanie z plików ogólnych CSV/XML, czytaj więcej tutaj

Możesz również skorzystać z programów do integracji, np.: A2C firmy E-mo, link potrzebny do tego programu również znajdziesz w zakładce "Moje Konto"->Pliki wymiany danych

Przygotowujemy pliki integracyjne i udostępniamy je tylko i wyłącznie po naszej stronie. Nie ingerujemy w Państwa sklep.

Dodawanie produktów "ręczne" jest możliwe, ale jeszcze nikomu nie udało się tego dokończyć, więc sugerujemy tego nie robić. Każdy sklep można zintegrować.

Nie udostępniamy FTP, nie wysłamy zdjęć emailem. W żadnej sytuacji.

Jak często aktualizujecie stany magazynowe?

To proces ciągły, każde zamówienie w przeciągu 10 min trafia do rezerwacji i automatycznie aktualizuje stany na bagexpress.pl oraz w plikach integracyjnych.

Pliki integracyjne są generowane dynamicznie, to oznacza że stan magazynowy w Twoim pliku jest zawsze aktualny gdy go pobierasz.

Żeby zadbać o aktualne stany w Twoim sklepie sugerujemy często pobierać plik od nas i aktulizować ofertę w panelu swojego sklepu - minimum 1 raz dziennie.

Jak mam złożyć zamównienie?

W celu składania zamówień potrzebna jest rejestracja na stronie bagexpress.pl, gdzie zbieramy zamówienia. Istnieje także możliwość skorzystania z naszego API do automatycznego przesyłania zamówień, więcej informacji na ten temat możecie Państwo znaleźć tutaj: http://bagexpress.pl/api/docs.

Do każdego zamówienia można również dołączyć (uploadować pliki):

  • rachunek/fakturę dla klienta
  • list przewozowy dla kuriera/paczkomatu
  • potwierdzenie płatności PDF(aby przyspieszyć realizację zamówień)

 

Czy moge sprzedawać na allegro lub na ebay ?

Tak, możesz wystawiać nasze produkty na allegro czy innych portalach. Po udanej sprzedaży składasz zamówienie na bagexpress.pl i my wysyłamy do Twojego Klienta.

Dodatkowo, jako nasz partner masz dostęp do modułu Allegro, gdzie w kilku kliknięciach możesz wystawić nasze produkty, nasz system będzie pilnował automatycznie dostępności produktów na Twoich aukcjach, zamówienia będą importowane automatycznie i wiele więcej. Tutaj opis modułu.

Czy mogę wysłać za pobraniem ? Jak się rozliczać z US ? Jak wystawiacie faktury ?

Przesyłkę możesz wysłać bezpośrednio do swojego Klienta używając naszych kanałów wysyłek (poczta, paczkomat, kurier, odbiór osobisty - zgodnie z cennikiem) lub własnych. Wysyłając naszymi kanałami nie ma możliwości aby wysłać za pobraniem. Jest to możliwe tylko w opcji z własnym transportem - tworzysz etykietę (u kuriera, paczkomatu, poczty), wysyłasz ją do nas, my drukujemy, pakujemy, a kurier odbiera z naszej siedziby. Każda paczka, która opuszcza nasz magazyn musi być przedpłacona.

Wystawiamy fakturę zbiorczą, pod koniec miesiąca. Na życzenie możemy wystawić fakturę do każdego zamówienia oddzielnie.

Z US rozliczasz się standardowo - od nas masz faktury zakupu towaru, dla Klientów wystawiasz swoje dokumenty handlowe.

Jak mam dosłać paragon swojemu klientowi ?

Możesz dosłać pocztą, w oddzielnej paczce.

Możesz dosłać skan paragonu.

Do każdego zamówienia możesz uploadować rachunek dla klienta, podziękowanie za zakupy - wszystko co można wydrukować - my to drukujuemy i dołączamy do paczki.

 

Dlaczego my?'
  • 14 dni na zwrot
  • Wysyłka 24h
  • Jakość 100%
Transport
Płatności
Certyfikaty
Bądźmy w kontakcie
Biuletyn infomacyjny

Oferta hurtowa


Zarejestruj się albo wyślij zapytanie przez kontakt a wyślemy Państwu przyznany rabat. Oferujemy indywidualne progi rabatowe przy większych zamówieniach.
Przy zamówieniu powyżej 1000,-zł wysyłka gratis na terenie kraju.
Współpracujemy z dużymi odbiorcami, sklepami, butikami.
Sklepy zainteresowane zakupem hurtowym prosimy o kontakt na adres:
biuro@bagexpress.pl
W mailu prosimy o podanie dokładnego adresu sklepu, godziny otwarcia oraz telefon kontaktowy.
Zapraszamy również do naszej hurtowni w Lublinie przy ul. Bursaki 15. Zapewniamy profesjonalną obsługę i szeroki wybór produktów. Nasz doświadczony i zgrany zespół starannie Cię obsłuży oraz doradzi w zakupach.
Widoczne ceny są sugerowanymi cenami brutto dla odbiorców dropshippingowych.

Co możemy zaoferować dla Ciebie

  1. Szybką przesyłkę
  2. Gwarancję 12 miesięcy
  3. Bezpłatne zwroty do 14 dni

Produkcja

Ta forma sprzedaży zainteresuje odbiorców poszukujących bardziej „osobistych” modeli. OEM polega bowiem na wytwarzaniu produktów z indywidualnie wybranym logo. Jeśli klient ma konkretną wizję produktu i chciałby zamówić jego większą ilość, a może nawet samemu go zaprojektować i zlecić nam wyprodukowanie, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 537 025 025.

Hurtownia torebek bagExpress © 2018. All rights reserved. | wykonanie BITS LAB

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Dotacje na innowacje – Inwestujemy w Waszą przyszłość
Tytuł projektu: Stworzenie i wdrożenie systemu B2B usprawniającego współpracę Nidea sp. z o.o. z partnerami w zakresie zamówień, obsługi należności i wymiany dokumentów.