Integracje ze sklepami

Jesteśmy gotowi zaoferować wszelką pomoc przy integracji sklepu internetowego partnera z naszymi stanami magazynowymi. Obsługujemy platformy shoper, sote, a także autorskie sklepy internetowe. Jesteśmy w statnie przygotować pliki gotowe do importu w dowolnej platformie sprzedażowej (shoper, sote, redcart, autorskie sklepy), w dowolnym formacie (XML, XLS, CSV, SQL, YAML), przy użyciu różnych protokołów wymiany danych (http, ftp).

W celu uzyskania informacji prosimy o kontakt pod adresem e-mail: bok@bagexpress.pl

 

PLIKI WYMIANY DANYCH

CSV:

http://bagexpress.pl/feed/csv

XML:

http://bagexpress.pl/feed/xml

 
 

Parametry opcjonalne:

1. culture (domyślnie pl_PL) - język i waluta pliku, dostępne wartości:  pl_PL (polski, PLN), en_EN (angielski, USD), de_DE (niemiecki, EURO), sk_SK (słowacki, EURO) , cz_CZ (czeski, EURO), lt_LT (litewski, EURO)  
2. user_id - Twój user ID  
3. show (domyślnie active) - jakie produkty wyświetlić,  dostępne wartości:
- all - wszystkie produkty, również niedostępne w sprzedaży
- active - produkty tylko dostępne w sprzedaży, "od ręki" i na zamówienie 
- on_stock - produkty dostępne tylko "od ręki" 
4. codes - lista kodów produktów które mają się znaleźć w pliku, oddzielone przecinkami
 
 

Przykład użycia:

1) http://bagexpress.pl/feed/csv - zwróci plik CSV z domyślnymi parametrami 
2) http://bagexpress.pl/feed/xml - zwróci plik XML z domyślnymi parametrami 
3) http://bagexpress.pl/feed/xml?culture=de_DE&show=active - zwrócić plik XML w języku niemieckim, walutą EURO
4) http://bagexpress.pl/feed/xml?codes=1170142-12,1170142-01&show=all - zwróci plik XML z domyślnymi parametrami, z informacjami o produktach 1170142-12,1170142-01 (warto dodać paramter show=all, jeśli nie jesteś pewien czy produkty są jeszcze dostępne w sprzedaży) 
 
 
 
 

Afida.pl

Automatyczna integracja sklepu internetowego z ofertą BagExpress.

Dla Państwa wygody nawiązaliśmy współpracę z firmą Afida . Platforma integracyjna tej firmy w automatyczny sposób może na bieżąco aktualizować ceny oraz ilości produktów zgodnie ze zmianami w naszej hurtowni. Firma obsługuje platformy sklepowe Shoper, PrestaShop i inne sklepy z interfacem API.

Jakie są korzyści z automatycznej integracji :

  • - zawsze w sklepie są aktualne stany magazynowe,
  • - na bieżąco są dodawane nowe produkty wraz ze zdjęciami i opisem,
  • - produkty które nie są już dostępne w hurtowni są automatyczne wyłączane,
  • - szybko i łatwo można modyfikować ceny w zależności od popytu i podaży,
  • - mogą skoncentrować się Państwo na rozwijaniu biznesu zamiast ręcznym uaktualnianiu sklepu.

W ramach współpracy wynegocjowaliśmy dla Państwa warunki promocyjne na integrację jak poniżej.

Cena za ustawienia integracji 29 zł zamiast standardowej ceny 149 zł .

Dodatkowo do wyboru są też 2-wa warianty cenowe:

  • 35 zł ( zamiast 49,99 zł) - aktualizacja sklepu raz dziennie, dodawanie nowych produktów wraz ze zdjęciami, wyłączenie i aktualizacja stanów magazynowych oraz cen
  • 50 zł ( zamiast 75 zł ) - 6-krotne aktualizacje sklepu dziennie, interface użytkownika gdzie można samodzielnie zarządzać polityką cenową, włączać i wyłączać wybrane produkty oraz wiele innych opcji.

Wszystkie ceny netto.

Rabaty są przyznawane na hasło: Bagexpress Integracja

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt pod adresem mailowym info@afida.pl

 

Afida.pl Platforma Integracyjna

redcart.pl

Skorzystaj z gotowej integracji z platformą RedCart: wymiana danych w sklepie założonym na platformie RedCart i zintegrowanym z hurtownią BagExpress jest w pełni zautomatyzowana oraz nie wymaga żadnego dodatkowego oprogramowania.

Gotowa integracja na platformie RedCart oznacza:

 

  • W pełni funkcjonalny sklep internetowy

  • Zautomatyzowaną integrację sklepu z hurtownią BagExpress

  • Zawsze aktualną ofertę w swoim sklepie internetowym

  • Oszczędność czasu i pracy dzięki gotowej integracji

Aby sprzedawać produkty BagExpress.pl poprzez platformę RedCart należy podpisać z nami umowę. Po dopełnieniu formalności w panelu administracyjnym RedCart będzie możliowść importowania naszych produktów.

 

 


 

 

shoper.pl

W celu integracji z platforma shoper , należy w panelu administracyjnym sklepu utworzyć nowy 2 nowe profile importu zgodnie z screenami poniżej. Zalecamy przynajmniej raz dziennie aktualizować stany magazynowe, w tym celu należy:

  • pobrać 2 pliki CSV z adresu URL i zapisać na dysku (adresy do pobrania otrzymacie Państwo po podpisaniu z nami umowy o współpracy )
  • ważne aby pobierać pliki CSV z pominięciem pamięci przeglądarki, np.: w trybie prywatnym
  • zaimportować pobrane pliki CSV w panelu administracyjnym używając dla pliku pełnego profilu "bagexpress import danych" dla pliku okrojonego "bagexpress aktualizacja stanów

Screeny

Lista Profili

 
 

Profil Pełny 1/3

Profil Pełny 2/3

Profil Pełny 3/3


Profil Okrojony 1/3

Profil Okrojony 2/3

Profil Okrojony 3/3


 


e-mo.com.pl

A2C to pozwalająca na automatyzację aktualizacji oferty sklepu internetowego na podstawie plików dostarczanych od dystrybutorów/hurtownii. Lista dystrybutorów oraz sklepów internetowych które obsługuje program znajduje się tutaj.

A2C potrafi dodać produkt do bazy sklepu wraz ze zdjęciami, opisem, przypisaniem go do odpowiedniej kategorii, określeniem dostępności towaru oraz przeliczniem ceny na podstawie wcześniej ustalonego narzutu cenowego. Program A2C jest kompatybilny z następującymi wersjami sklepów:

  • 2sklep.pl (nasze autorskie rozwiązanie)
  • cStore,
  • ClickShop,
  • Gekosale, 
  • GOshop
  • iStore.pl
  • KQS
  • Magento
    • 1.3.x
    • 1.4.x
    • 1.6.x
  • Max-Shop.pl
  • Mysklep
  • OpenCart
  • osCommerce
  • oscGold
  • oscPremium
  • PrestaShop
    • 1.3.x
    • 1.4.x
    • 1.5.x
  • Shoper
    • wersja 4.0
    • wersja 5.0
      • wersja wykupiona na własność
      • wersja hostingowa
  • SOTESHOP
    • wersja 5.0,
    • wersja 6.0,
  • SunWeb
  • sStore
  • VirtueMart

 

 


istore.pl

W celu integracji z platforma istore, należy w panelu administracyjnym sklepu utworzyć nowy szablon importu CSV, nadając mu nazwę np.: "bagexpress". Przy tworzeniu tego szablonu proszę nie zmieniać domyślnych ustawień oraz wybrać wszystkie dostępne pola, nie zmieniająć kolejności.

Następnie proszę pobrać na dysk nasz plik CSV z wyeksportowanymi produktami. Plik dostępnym jest pod adresem: bagexpress.pl/export/csv/istore.csv . Następnie proszę zaimportować produkty używając nowo utworzonego szablonu importu "bagexpress", podając nasz plik CSV jako "Wskaż plik do importu".

Notatka: niestety aktualizacja stanów magazynowych wymaga więcej pracy. Aby zaktualizować stan magazynpwy należy najpierw wyexportować w panelu iStore produkty używając szablonu "bagexpress", zapisać na dysku, wyedytować plik zmieniając stany magazynowe, zapisać plik i zaimportować ponownie plik w panelu iStore.

Innym sposobem na aktualizację stanów magazynowych jest metoda usuwania produktów. Najpierw należy usunąć wszystkie produkty "bagexpress" (najszybciej usunąć producentów Nucelle, Just Star, Dimo, Mefasi, Sammons) a następnie zaimportować produkty przez szablon "bagexpress", jako źródło podając aktualny plik bagexpress.pl/export/csv/istore.csv

 


Platforma sklepów internetowych Sky-Shop to zaawansowane narzędzie pozwalajaće konfigurować i zarządzać sklepem internetowym w sposób prosty i intuicyjny.

Gotowy sklep internetowy posiada ponad 1200 funkcji

Wybrane funkcje integracji z hurtownią:

- automatyczne pobieranie i wstawienie do sklepu z wybranych hurtowni wszystkich danych produktów: zdjęć, opisów, cen, parametrów, ilości itp.
- powiązywanie kategorii produktów z hurtowni i sklepu
- osobne marże na kategorie i na producentów oraz marża główna
- priorytety marż
- reguły marż (w zależności od cen produktów)
- wybór form dostaw + reguły dostaw
- automatyczne aktualizacje stanów magazynowych i dostępności
- aktualizacje tylko wybranych kategorii produktów
- ustawienie częstotliwości aktualizacji
- możliwość ustawienia osobnych parametrów integracji dla każdej hurtowni

Wszystkie ustawienia można dostosować do każdej hurtowni osobno.

 

Hurtownia torebek bagExpress © 2018. All rights reserved. | wykonanie BITS LAB

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Dotacje na innowacje – Inwestujemy w Waszą przyszłość
Tytuł projektu: Stworzenie i wdrożenie systemu B2B usprawniającego współpracę Nidea sp. z o.o. z partnerami w zakresie zamówień, obsługi należności i wymiany dokumentów.